szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, marca 17, 2016

Tutorial - wazon origami modułowe, 3d.

Witam Was,

ostatnio pokazywałam Wam wazon z origami modułowego. Robiąc go robiłam też zdjęcia , jak go wykonuje krok po kroku. Miało wyjść co innego no ale jednak wyszedł wazon.

Robiłam go z kartek a4/8. Możecie z mniejszych lub nawet większych modułów zrobić. Wtedy wyjdzie albo mniejszy albo większy :) Kolory też mogą być inne.

Nie wiem czy w ogóle ktoś z Was zastanawiał się jak zrobić wazon metodą origami modułowego? Ale idzie wiosna , po drodze będzie Dzień Matki i wiele innych okazji , dlatego warto zrobić coś samemu od serca i wręczyć bliskiej osobie. Postanowiłam zrobić dla Was kurs , tutorial, opis jak wykonać z origami 3d wazon na kwiaty :)

Zacznijmy:
Podstawę zrobiłam z 40 szt modułów w jednym rzędzie.

tutorial, kurs, schemat, origami modułowe, wazon 3d, papier

Tak jak przy kielichu komunijnym nie odwracałam modułów, tylko dokładałam kolejne, widać to na zdęciu niżej, po tym jak całość odwróciłam.

Jak zrobić wazon z origami modułowego?

W sumie w czwartym rzędzie co dwa moduły dawałam jeden biały ( Wy możecie użyć innych kolorów ) ale jak się dobrze przyjrzycie to po prawej stronie widać u góry ( na zdjęciu niżej ) trzy moduły obok siebie czerwone , no cóż , nie zmartwiłam sie tym ;) a co tam :D

kursy z origami modułowego

W kolejnym rzędzie dawałam dwa białe i dwa czerwone moduły.

ciekawe tutoriale origami 3d

W kolejnym wszystkie białe dałam.


Potem dawałam do jednego białego modułu dwa białe z poniższego rzędu.

wazon, kwiaty, tutorial, kurs, opis,

Kolejne moduły odwróciłam .

Jak wykonać wazon na dzień matki, babci i dziadka ?

Gdy miałam już odwrócone moduły w całym rzędzie, dodawałam kolejne ale już normalnie odwrócone, patrz zdjęcie niżej.

wazonik, dzień nauczyciela?

I kolejny rząd...

sztuka składania papieru

Zrobiłam na oko 5 rzędów białych modułów, normalnie odwróconych, a potem znów odwróciłam i tak zrobiłam rząd.

wazon sztuczny, z papieru, klej , vicol,

Potem do jednego modułu dawałam dwa.... Widać to na zdjęciu niżej. Dodając moduły starałam się aby jak najbardziej rozchylały się ku dołowi.

Jak zrobić prosty wazon z origami 3d, modułowego, segmentowego ?

Do kolejnego rzędu  dawałam jeden do jednego modułu również starając się aby był odchylony jak najbardziej.

Tutorial - wazon origami modułowe, 3d.

I kolejny trzeci rząd tak rozchylałam , w sumie to chyba cztery rzędy wyszły rozchylone u góry. 

Tutorial - wazon origami modułowe, 3d.

Mając już wazon gotowy , zrobiłam do niego tulipany :) Filmików jak zrobić tulipana jest wiele w internecie na youtube więc śmiało znajdziecie filmik :) 

Tutorial - wazon origami modułowe, 3d.

Dodam, że WIEM, iż nie powinno się sklejać origami modułowego. Jednak ja sklejam dla trwałości danej figurki. Taka figurka może wtedy stać latami i nic się z nią nie dzieje. Wiele razy nawet upadły mi na ziemię figurki i co ? Myślicie , że się z nimi coś stało ? Hehehe nic a nic :)

Piszę to dlatego, bo wiele razy słyszałam : "Nie wiem, czy wiesz ale origami modułowe się nie skleja" hahah śmiech mnie wtedy ogarnia :D WIEM, WIEM i jeszcze raz WIEM :)

Powodzenia w składaniu wazonu ;)

Dajcie znać czy kurs się przydał ;)

3 komentarze:

  1. Śliczny ten wazon😊. Dzięki Pani założyłam sama swój blog o origami ,zainspirowały mnie Pani prace. Jeżeli miałabyś czas to zapraszam za jakiś czas na mój blog : Origamimodulowe-naszapasja.blogger.com (narazie jest tam mało wpisów ale zajęłam się pracochłonnym koszykiem wielkanocnym).Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję Pani prac 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę , że założyłaś bloga :) Chciała zobaczyć Twoje prace jednak wyswietla mi się komunikat " bład wczytywania strony " :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pojawił się błąd, nazwa mojego bloga to : Origamimodulowe-naszapasja.blogspot.com
      Jeszcze raz pozdrawiam 😊

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)