szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, września 22, 2016

Kłapouchy "Przygody Kubusia Puchatka " - origami modułowe, segmentowe, 3d.

Witam :)

Po raz pierwszy postanowiłam zrobić Kłapouchego metodą origami modułowe z bajki o "Kubusiu Puchatku " .
Kłapouchy to osiołek, mieszka w miejscu nazwanym Ponurym Zakątkiem Kłapouchego. Nigdy nie jest zaskoczony gdy dzieje się coś złego, jest koleżeński i mądry :) 

Wiem, że kolory jakie wybrałam nie do końca są kolorami Kłapouchego, ale robiąc pierwszy raz tę postać z bajki, zrobiłam z tych co już miałam zrobionych ;) Aby czasu sobie ukrócić i spróbować zrobić , szczerze powiem Wam, że myślałam , iż zrobienie tej postaci jest dość trudne, owszem podczas robienia pyszczka miałam pewne zawahania ale metoda prób i błędów udało się :) Robiłam zdjęcia krok po kroku i być może zrobię dla Was kurs :) Chcecie?


Ale do rzeczy, mój Kłapouchy wygląda tak :) 



jak zrobić osiołka kłapouchego, origami 3d, modułowe origami, papier, klej, kubuś puchatek, disney, bajka, dla dzieci, rękodzieło, handmade,

Ma wysokości z 31 cm. Na zrobienie go poszło mnóstwo modułów.

kłapouchy, jak zrobić, kurs, rękodzieło, z papieru, moduły,

Na ogonie ma różową kokardkę :)

Kłapouchy "Przygody Kubusia Puchatka " - origami modułowe, segmentowe, 3d.

Kłapouchy "Przygody Kubusia Puchatka " - origami modułowe, segmentowe, 3d.

Kłapouchy "Przygody Kubusia Puchatka " - origami modułowe, segmentowe, 3d.


Na pewno jak będę robić kolejnego kiedyś tam.... to wydaje mi się, że wyjdzie lepiej, bo praktyka czyni mistrza ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)