szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, września 14, 2016

Malutki wózeczek z różowego rattanu.

Dzień dobry :)

Z racji tego, że moja siostrzenica idzie za chrzestną, zrobiłam dla niej wózeczek z rattanu ale mniejszy :)

wózek, wózeczek, prezent, chrzest święty, dziewczynka , Amelka,

Wózeczek ma wysokości 23 cm, długości 21 cm, szerokości 16 cm.

Chrzest, wózek , prezent, rattan, wózeczek, św, Amelia, Amelka, córka


Zdobiony jest gipiurą :) koralikami....

z okazji chrztu świętego, wózek, rattan, róż, dziewczynka

W środku oczywiście materacyk i kołderka.

dziecko, chrzest, pamiątka


Uff jest strasznie gorąco.  Pracować z klejem na gorąco to hardcore w taką pogodę hehe ale co się nie robi dla bliskich ;) Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)