szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, stycznia 03, 2017

Serduszka z krepy włoskiej i wstążki z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Dzień dobry :)

 Jak Wam mijają pierwsze dni tego roku? U mnie pracowicie, wczoraj zrobiłam kilka serduszek chyba z 5 a dziś od rana tyle :) to jeszcze nie koniec pracy , brakuje chyba z 6 sztuk jeszcze... z tych serduszek powstaną drzewka, które pokazywałam jakiś czas temu. Takie serduszka mogą być na różne okazje walentynki, dzień babci i dziadka, dzień matki, kobiet.... można dopisać życzenia lub jakiś wierszyk... 

Dzień babci i dziadka, dzień matki, dzień kobiet, walentynki, prezent, serce, krepa włoska, rękodzieło, handmade, życzenia, wiersz, różowe, czerwone, żólte, niebieskie, zielone, szare, bordowe, turkusowe

Zmykam dalej pracować, miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)