szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, listopada 20, 2012

Kosz imieninowy :)

Witam, dawno nic nie pisałam bo i weny nie miałam :D  na szczęcie jedna Pani zamówiła u mnie kosz z kwiatami z krepiny , który wręczy swej tesciowej na imieninki :) oto on, mam nadzieję, że choć troszkę się Wam spodoba, zdjęcia są robione telefonem więc i kolory nie takie jak na żywo , na żywo są one bardziej intenstywne :)





Dziekuję za odwiedzanie mojego bloga witam serdecznie nowych obserwatorów :) 

4 komentarze:

  1. Śliczny! Fakt, zdjęcia bardzo często nie oddają rzeczywistego koloru krepiny:( Ja muszę coś podobnego zrobić dla swoje teściowej, bo zamówiła bukiet z krepinowych róż, ale jakoś na chwile obecną nie mam do tego weny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno sie spodoba! Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na bank się spodoba, ja bym byłą zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)