szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, kwietnia 20, 2017

Jak zrobić drzewko ze wstążki na różne okazje - kwiatki ze wstążki ( wskazówki, kurs, opis, diy, handmade, tutorial )?

Witam,
z racji tego, że robię właśnie drzewka ze wstążki postanowiłam się z Wami tym podzielić.
Wiem, wiele osób robi takie drzewka i to z różnych kwiatów ale nie każdy dzieli się swoją wiedzą. Ja czasami mam wiele pomysłów no ale czas mi na to  nie pozwala aby opisywać to wszystko... Jednak od czasu do czasu podzielę się tym co umiem :)

jak zrobić, drzewko, ze wstążki, kurs, opis, schemat, diy, kolorowe, białe, niebieskie, na różne okazje,

Do dzieła.

Potrzebujemy wstążki o szerokości 25 mm. Wybrałam kolor biały i błękit. Wasze drzewko może być jednolite lub bardziej kolorowe.

Kulę styropianową o średnicy 15 cm.

Nożyczki, klej na gorąco kilka lasek, doniczkę, gips, kijek. Jakiś tiul czy organzę aby doniczkę zapełnić. Oraz nić i igłę.


Wycinamy paski ze wstążki o długości 6 cm x 5 szt i 7 cm x 6 szt.

jak zrobić, drzewko, ze wstążki, kurs, opis, schemat, diy, kolorowe, białe, niebieskie, na różne okazje,

Każdy płatek zaginamy jak na zdjęciu poniżej, ja aby Wam pokazać spięłam szpilkami tak jak zaginam ręcznie każdy płatek, potem odwracam sobie stroną bardziej świecącą wstążki i zszywam nićmi i igłą.

jak zrobić, drzewko, ze wstążki, kurs, opis, schemat, diy, kolorowe, białe, niebieskie, na różne okazje,

Jeden kwiat będzie mieć 5 płatków ( ten ciut mniejszy ) a drugi będzie  miał 6 płatków. Sklejam klejem na gorąco mniejszy na większy kwiat w ten sposób powstaną nam kwiaty jak na zdjęciu niżej, potrzeba nam ich około 50 szt ( plus minus ).

jak zrobić, drzewko, ze wstążki, kurs, opis, schemat, diy, kolorowe, białe, niebieskie, na różne okazje,

Potem przyklejam je klejem na gorąco do kuli styropianowej o średnicy 15 cm.

jak zrobić, drzewko, ze wstążki, kurs, opis, schemat, diy, kolorowe, białe, niebieskie, na różne okazje,

Tak to powinno wyglądać, oczywiście kijek owijam taśmą, wbijam do kuli i kleję klejem na gorąco, potem daję do doniczki, do środka doniczki wlewam gips szybkoschnący , czekam aż wystygnie, na to daję jakiś tiul lub organzę, dodatkowo kwiaty ze wstążki. Tu jest drzewko jeszcze nie wykończone, dopiero czeka na wykończenie, ale myślę, że kurs Wam się przyda no i , że wszystko opisałam w miarę czytelnie.

jak zrobić, drzewko, ze wstążki, kurs, opis, schemat, diy, kolorowe, białe, niebieskie, na różne okazje,

Jak dokończę drzewka to wstawię fotkę :)

Takie drzewka można robić z przeróżnych kwiatów, ja póki co robię tylko takie bo robi się je w miarę szybko do innych jakoś nie mam cierpliwości hihihi . Ważne, że coś robimy z sercem ;) dla bliskiej osoby, bo takie drzewko można wręczyć na wiele okazji :) imieniny, ślub, urodziny, dzień matki, dzień ojca, babci, dziadka....

Powodzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)