szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, sierpnia 02, 2017

Stroik na stół Boże Narodzenie - origami modułowe, 3d.

Witam, wiem, że do świąt Bożego Narodzenia jest duuużo czasu, ale ja już powoli zaczynam o tym myśleć ;) chcę zrobić kilka takich oto stroików dla siebie i najbliższych do tego dużo śnieżynek ze wstążki na choinkę może i pojawią się bombki ;) Póki co taki stroiczek wymyśliłam na stół :)
boże narodzenie, stroik, na stół, renifer, gwiazda, bombki, 3d, origami, modułowe, czerwony, gwiazda betlejemska

boże narodzenie, stroik, na stół, renifer, gwiazda, bombki, 3d, origami, modułowe, czerwony, gwiazda betlejemska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)