szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, października 02, 2017

Duży kosz w kolorze fioletu z kwiatami ze wstążki - róże kanzashi.

Dzień dobry :)

Dawno mnie tu nie było, ale latem jest więcej pracy w domu niż by nam się to mogło wydawać... dlatego nic nie pisałam od dłuższego czasu.

Ale małymi kroczkami robiłam dość spory kosz z wikliny papierowej, który ma wysokości 40 cm, szerokości 38 cm. Robiłam do niego róże ze wstążki w odcieniach bieli, fioletu i różu. Tych kwiatów wyszło mi 25 szt. Pracy przy tym na kilka dni , ręce bolą ale lubię to co robię więc jak tylko mam czas i jakiś pomysł na zrobienie czegoś to staram się to zrobić ;)

kosz, wiklina papierowa, fiolet, na urodziny, 50-lecie ślubu, wesele, imieniny, róż, biel, wstążka, handmade, rękodzieło

Część kwiatów miałam już wykonanych, ale jeszcze dziś od samego rana do teraz dorabiałam, bo ciągle w koszu było ich za mało ;)

kosz, wiklina papierowa, fiolet, na urodziny, 50-lecie ślubu, wesele, imieniny, róż, biel, wstążka, handmade, rękodzieło


To mój pierwszy kosz tak duży, który w środku ma kwiaty ze wstążki.

kosz, wiklina papierowa, fiolet, na urodziny, 50-lecie ślubu, wesele, imieniny, róż, biel, wstążka, handmade, rękodzieło


Pozdrawiam  Was, dziękuję że zaglądacie do mnie na bloga mimo, iż nie jestem aktywna każdego dnia. 

3 komentarze:

  1. Piekna robota -czy jest mozliwosc kupienia takiego kosza z kwiatami?

    OdpowiedzUsuń
  2. This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me.
    Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)