szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, grudnia 11, 2017

Gumiś Graf - origami modułowe.

Dobry wieczór  
Jakiś czas temu zapytano mnie czy dała bym radę zrobić Grafa z Gumisiów 😉 z racji tego, że w dzieciństwie bardzo lubiłam tę bajkę, postanowiłam spróbować go wykonać... No i jak zwykle zamiar był aby zrobić mniejszą wersję ale niestety znów nie wyszło  Mam nadzieję, że choć odrobinkę jest podobny.... wysokość 65 cm, ilość modułów w podstawie w jednym rzędzie 35 szt.

Postać z bajki, gumisie, Graff, origami modułowe, 3d, z papieru, miś,

Grafi, gumiś, bajka, origami modułowe, 3d, z papieru.

Gumiś, origami modułowe, 3d, miś, bajka, z papieru, na prezent

origami modułowe, bajka, miś

4 komentarze:

  1. Nie mogę się napatrzeć. Same cuda! Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zrobione! Na pewno taki projekt wymaga dużo czasu i pracy ale dla takich efektów - warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)